V Ray Next ထွက်တာနည်းနည်းတောင်ကြာနေပါပြီ ရေးဖို့ သိပ်အာရုံမရလို့မရေးပဲနေနေတာ V Ray Next ရဲ့ UI ကတော့ V Ray 3.6 နဲ့ဘာမှတော့မကွာလှပါဘူး ပိုတော့ကောင်းလာတယ် Setting window မှာ ဘယ်ဖက်နဲ့ ညာဖက်မှာ Expend လုပ်ဖို့မြှားလေး ၂ခုပါပါတယ် ဘယ်ဖက်ကမြှားကိုနှိပ်လိုက်ရင်တော့ Built In Material တွေကိုပြပေးနေမှာဖြစ်ပြီးတော့ ကိုယ့်မှာရှိတာတွေကိုထည့်ထားချင်ရင်လဲ Add ကနေသွားထည့်လို့ရပါတယ် ညာဖက်ကမြှားကတော့ Advance Edit Tools လိုဟာပါပဲ Material Tab မှာရှိနေရင် ညာဖက်မြှားဖွင့်ထားတဲ့နေရာမှာ Material Edit အတွက်ပြပေးနေပြီး Render Setting Tab မှာဆိုရင်တော့ ပိုပြီး Advance ဖြစ်တဲ့ Tools တွေကိုတွေ့ရမှာပါ
Built In Materials တွေလဲများလာပြီး အတော်လေးအဆင်ပြေသွားတယ် Glass Material လိုမျိုးနည်းနည်းလုပ်ရတာရှုပ်တဲ့ Material တွေကို အသင့်ထည့်ပေးလိုက်တာတော့ တော်တော်လေးကောင်းပါတယ် ဒါပေမယ့် အရင် V Ray 2.0 လောက်ကထွက်ခဲ့၊ လုပ်ခဲ့တဲ့ (ကိုယ်တိုင်လုပ်ယူခဲ့တဲ့ Material Setting တစ်ချို့အဆင်မပြေတာထင်တာပဲ) Material တစ်ချို့က ဒီ V Ray Next ပေါ်မှာအဆင်မပြေချင်ပါဘူး ဥပမာ - မှန်ဆိုလဲ Render လုပ်တဲ့အချိန်မှာ Transparent ဖြစ်မသွားတာမျိုးတွေရှိတယ်
Camera မှာတော့ အရင်ကထက်ပိုလွယ်သွားတယ်ပြောရမယ် White Balance မှာ Render လုပ်တိုင်းပြင်နေရတဲ့ အဖြူရောင်ကို Default ထားပေးလိုက်ပြီ 😅 Camera ရဲ့ ISO, Shutter Speed and fn တွေချိန်ချင်ရင်တော့ Advanced Camera Parameter အောက်မှာချိန်လို့ရပါတယ်
Render မှာတော့ CPU Render နဲ့ GPU Render ဆိုပြီးပါလာတယ် ပိုကောင်းလာတယ်ပြောရမှာပဲ အကောင်းဆုံးကတော့ Denoiser ဆိုတဲ့ Function ပါအတော်လေးကောင်းပါတယ် V Ray Denoiser နဲ့ Nvidia AI Denoiser ဆိုပြီး ၂ မျိုးပါပါတယ် Nvidia Graphic Card ကောင်းကောင်းရှိရင်တော့ Nvidia AI Denoiser ကိုသာသုံးဖို့ညွှန်းလို့ပါတယ် မရှိလဲ V Ray Denoiser ကအတော်လေးအဆင်ပြေပါတယ်
တစ်ခုသတိထားဖို့က Graphic Card နဲ့ CPU ကောင်းကောင်းလေးရှိမှာ Render Quality ကို အမြင့်ဆုံးမှာထားပါလို့ မဟုတ်ရင်တော့ ပုံတစ်ပုံပြီးဖို့ကိုအတော်ကြီးကြာပါလိမ့်မယ်
ထွက်ခဲ့တဲ့ V Ray Version ထဲမှာတော့ V 1.48 လိုပဲအတော်လေးအဆင်ပြေပါတယ် သူ့ရှေ့က V 3.4 & V 3.6 ကလဲဆိုးတော့မဆိုးလှပေမယ် V 1.48 ကိုသုံးရသလိုအဆင်ပြေတယ်လို့မခံစားခဲ့ရဖူးဘူး ကျန်တဲ့အပြောင်းအလဲလေးတွေတော့ရှိသေးတယ် ကိုယ်တိုင်သာသုံးကြည့်ပြီး ရှာကြည့်လိုက်ပါတော့ 😁😁
Built In Materials တွေလဲများလာပြီး အတော်လေးအဆင်ပြေသွားတယ် Glass Material လိုမျိုးနည်းနည်းလုပ်ရတာရှုပ်တဲ့ Material တွေကို အသင့်ထည့်ပေးလိုက်တာတော့ တော်တော်လေးကောင်းပါတယ် ဒါပေမယ့် အရင် V Ray 2.0 လောက်ကထွက်ခဲ့၊ လုပ်ခဲ့တဲ့ (ကိုယ်တိုင်လုပ်ယူခဲ့တဲ့ Material Setting တစ်ချို့အဆင်မပြေတာထင်တာပဲ) Material တစ်ချို့က ဒီ V Ray Next ပေါ်မှာအဆင်မပြေချင်ပါဘူး ဥပမာ - မှန်ဆိုလဲ Render လုပ်တဲ့အချိန်မှာ Transparent ဖြစ်မသွားတာမျိုးတွေရှိတယ်
Camera မှာတော့ အရင်ကထက်ပိုလွယ်သွားတယ်ပြောရမယ် White Balance မှာ Render လုပ်တိုင်းပြင်နေရတဲ့ အဖြူရောင်ကို Default ထားပေးလိုက်ပြီ 😅 Camera ရဲ့ ISO, Shutter Speed and fn တွေချိန်ချင်ရင်တော့ Advanced Camera Parameter အောက်မှာချိန်လို့ရပါတယ်
Render မှာတော့ CPU Render နဲ့ GPU Render ဆိုပြီးပါလာတယ် ပိုကောင်းလာတယ်ပြောရမှာပဲ အကောင်းဆုံးကတော့ Denoiser ဆိုတဲ့ Function ပါအတော်လေးကောင်းပါတယ် V Ray Denoiser နဲ့ Nvidia AI Denoiser ဆိုပြီး ၂ မျိုးပါပါတယ် Nvidia Graphic Card ကောင်းကောင်းရှိရင်တော့ Nvidia AI Denoiser ကိုသာသုံးဖို့ညွှန်းလို့ပါတယ် မရှိလဲ V Ray Denoiser ကအတော်လေးအဆင်ပြေပါတယ်
တစ်ခုသတိထားဖို့က Graphic Card နဲ့ CPU ကောင်းကောင်းလေးရှိမှာ Render Quality ကို အမြင့်ဆုံးမှာထားပါလို့ မဟုတ်ရင်တော့ ပုံတစ်ပုံပြီးဖို့ကိုအတော်ကြီးကြာပါလိမ့်မယ်
ထွက်ခဲ့တဲ့ V Ray Version ထဲမှာတော့ V 1.48 လိုပဲအတော်လေးအဆင်ပြေပါတယ် သူ့ရှေ့က V 3.4 & V 3.6 ကလဲဆိုးတော့မဆိုးလှပေမယ် V 1.48 ကိုသုံးရသလိုအဆင်ပြေတယ်လို့မခံစားခဲ့ရဖူးဘူး ကျန်တဲ့အပြောင်းအလဲလေးတွေတော့ရှိသေးတယ် ကိုယ်တိုင်သာသုံးကြည့်ပြီး ရှာကြည့်လိုက်ပါတော့ 😁😁
Comments
Post a Comment